星期四, 8月 21, 2014

西門靖 (中)

其實呢個雙方估估下嘅時刻永遠係最正,而今晚呢個串燒餐可能就係佢地撻著雙方情侶關係嘅一個臨界點,食完呢餐宵夜,佢地將會正式成為情侶都未定。



食到咁上下,店內嘅人越來越多,顧客平均年齡低於三十,且大部分型男型女,當中有六、七個女仔仲十足乜鬼雞扒妹咁嘅樣。不過,吸引馬沙注目的,其實 是坐正我個位直望就見到嘅一位靚女,佢同一個貌似盧廣仲嘅男仔一齊。我從佢地嘅行為舉止及互望嘅眼神,估計佢地應該仲係一段關係嘅起步點。

其實呢個雙方估估下嘅時刻永遠係最正,而今晚呢個串燒餐可能就係佢地撻著雙方情侶關係嘅一個臨界點,食完呢餐宵夜,佢地將會正式成為情侶都未定。

靚女配盧廣仲,我估大家諗起心裏應該都會暗笑起來。世事就係咁,好多男士以為靚女特別難追,事實係靚女先特別易追!何解?因為靚女(尤其好靚嗰 啲),根本無乜人敢追!所以你是否追到靚女,只取決於你是否夠膽追!呢一點馬沙已經親自証實過好多次。如果閣下好似馬沙咁有少少才華,靚女分分鐘掉轉頭追 你都唔奇。

一講到比靚女追,自不然又想起曾經暗戀咗我足足4、5年又比我拒絕咗嘅 Krystal。一諗起 Krystal, 縱使當時無人同我互隊,我都即時自隊咗一大杯生啤!「小二!再來多杯!」

正當老闆Jimmy放低第三杯生啤嘅同時,我身後唔知幾時出現咗三位台妹。如果要馬沙形容呢三位台妹嘅容貌,我唔需要用幾百字去寫,兩個字就夠,就係「好得!」。

當中比較高嘅(仲高過馬沙半個頭)一位先開聲:「先生您好啊!可不可以請我三姊妹飲杯酒耶?」
「Of course!(我再用好鬼難聽嘅國語)要喝甚麼?」
高妹說了「謝謝噢!」就order咗三杯啤酒,之後就坐低開始吹水。

(2014年8月21日刊於 全民媒體)

沒有留言: