星期一, 8月 04, 2014

葉朗程巧遇王迪詩

上星期葉朗程係 LGB 巧遇王迪詩單嘢, 全城鬧得火熱,一路睇時馬沙已經覺得呢個玩法有點似曾相識.......

今日我終於記起,原來馬沙 8年前已經以相同方式,在中環國金巧遇過方卓如一次 .......... 


最得意之處係我呢篇8年前嘅文應該早已沉底,但今日check下文章流量,原來呢篇8年前嘅文嘅檢視次數,6月尾開始上升,7月份仲竟然升返上熱門文章排行榜第12位,最近7日仲排行第3位,失驚無神做乜鬼突然咁多人睇同一篇寫咗8年嘅文章呢?



喂!「IFC 張智霖」葉朗程,你係咪抄我橋?

星期六, 12月 16, 2006


迷失中環 - 馬沙篇

上個月馬沙一個人迷失於中環國金,
巧遇方卓如....

馬沙:「卓,恭喜你新書出版」

卓: 「多謝!好睇嗎?」


馬沙: 「非常好睇,只是字体好似太大,書亦非常之薄! 我放工到書店打了3天書釘就看完。」

卓: 「馬沙你有所不知,此書最佳閱讀地點不是書店,而是公幹時於飛機、公車或大船上。交通工具會搖擺,字体大一點方便閱讀。公幹一般兩三天,剛剛好!」


馬沙: 「今次這書最好看是大量加插博客留言。尤其是不敗的魔術師的"國金同人誌"。但好像有點妹仔大過主人婆!」

卓: 「我都有這感覺,可惜後悔已遲。」


馬沙: 「你出書前得到不敗的魔術師同意嗎? 有冇付他稿費?」

卓: 「........」


馬沙: 「至少應請他為你寫書序吧! 你的系列不是還有3冊嗎? 亡羊補牢,未為晚也。」

卓: 「考慮考慮!」


馬沙: 「下一冊定價可以平一點嗎? 如果是$50,在書店又有八折,即$40我就唔駛打書釘啦!」

卓: 「......」


馬沙: 「啊,忘記恭喜你終於追到雲妮。」

卓: 「有甚麼恭喜不恭喜,早知她對我有意思。」


馬沙: 「有時間記得上我Blog看看我寫的"馬沙筆記"比下意見好嗎?」

卓: 「一定一定!」......心想:「點同我比!」

2 則留言:

魔術師 說...

傻佬,呢個蝴蝶效應,係因為我記性好過「鄭國標」呀!這是校長fans 多,cross reference 的效果,結果令到你走去睇stat,仲出埋文添!

留意留言28號:

http://lau-long.blogspot.hk/2014/07/blog-post_22.html



馬沙 說...

原來兇手係你!

咁Q耐你仲記得,係咪念念不忘想追龔生版權費,哈哈....