星期三, 11月 12, 2014

為何如此對待你


你明明真誠對待女神,關心女神,沒有心懷不軌。女神叫你出現就出現,叫你消失就立即消失,但被遣棄的總是你、被欺騙的總是你。最後落得流淚收場、落得孤立無援。你真的很想知道……「WHY ME?」

你從此不再對別人好,以為咁就變得成熟。其實你這樣一點也不成熟,只是不珍惜自己嘅優點。你嘅問題只是不幸遇上港女,呢個係際遇問題,是你倒霉,遇上女神甘做兵,但這個跟你的人格沒有丁點兒關係。

她港女是她的問題,如果你因為她港女而改變自己做人嘅態度或對女性嘅睇法,那就是你嘅問題,被港女影響才叫不值得。你有權選擇不做兵,只有不再做兵才能證明你是個真男人。

你的真正價值,是你自己給自己的,由兵仔升級至男朋友,從來都是為了自己。

寧做光棍莫做兵.......

 (2014年11月11日刊於 全民媒體

1 則留言:

匿名 說...

唔係港女又點識扮靚靚呃到毒撚拜系自己石榴裙下升格為女神??

毒撚迷上港女好多時唔係際遇問題, 係無眼光既問題

係自己羅泥衰, 唔駛可憐佢地