星期一, 7月 20, 2015

升降機驚魂

馬沙閱人無數,其實單從妙齡少女嘅眼神同說話嘅語氣,已經肯定該妙齡少女係 Crazy Wong 嘅姊妹 Daisy Wong!


今日中午去灣仔胡忠大廈開會,我入到升降機,當時入面已經有一男一女,男嘅成個張智霖咁款,我懷疑佢就係自稱 IFC 張智霖嘅葉朗程,固且就叫佢灣仔葉朗程。女嘅年若40歳,有少許似田蕊妮,咁叫佢灣仔大塊田啦。

我按下關門制,升降機門正在關上,突然遠處傳來一陣女聲:「唔該等埋!」

我在這電光火石之間,按住開門制,門即時隨隨打開。就係咁,一位妙齡少女就步入升降機。我再次按下關門制,升降機門再一次關上。

升降機一開行,妙齡少女向灣仔葉朗程說:「你今日食咗 lunch 未?」

大概灣仔葉朗程習慣咗係街上比女搭訕,固扮哂 cool 魔唔出聲只報以一個張智霖式型棍笑容。

妙齡少女突然癲咗咁好大聲再問灣仔葉朗程:「我問你食L咗 lunch 未呀?」

灣仔葉朗程隨即口震震,霸氣盡失咁回答:「食…咗…食…咗…啦!」

妙齡少女轉過頭再問灣仔大塊田:「妳食咗 lunch ?」

灣仔大塊田反應好快,第一時間回答:「食咗,唔該!」

妙齡少女轉身再問企在一旁嘅馬沙:「咁你呢?食咗 lunch 未?」

我答:「緊係食咗啦!咁妳呢?妳又食咗 lunch 未?」

妙齡少女笑住咁答:「食咗!」

正當我想再問:「係邊到食 lunch?」,升降機門突然打開,妙齡少女即衝出升降機,我好記得當時升降機係停喺27樓。

升降機門再一次關上,我偷望咗灣仔葉朗程一眼,佢又再一次成個 cool 魔咁款。升降機到達我要去嘅樓層,我步出升降機前,轉身向灣仔葉朗程問咗本來想問妙齡少女嗰一句:「你係邊到食 lunch?」

灣仔葉朗程比我突如其來一問,反應唔切,淨係吐出一個字:「吓!」

灣仔大塊田即刻忍唔住係咁笑,我就當然笑住咁走!

馬沙閱人無數,其實單從妙齡少女嘅眼神同說話嘅語氣,已經肯定該妙齡少女係 Crazy Wong 嘅姊妹 Daisy Wong!

(2015年7月20日刊於 全民媒體)    

1 則留言:

Ebenezer 說...

哈,見人27/F 出 lift,你應該叫佢一聲「師妹」先係播^^