星期二, 7月 15, 2008

惡鬥

這一屆立法會的會期將於本周結束,接下來的日子,相信就是迎接新一屆的候選人公開參選。

相信好多讀者都知,馬沙除了地區選票外,還比一般市民多出一張功能組別的選票。雖然馬沙是功能組別的既得利益者,但就好想早日廢除這個不倫不類的小圈子式選舉。

首先,若以公平為大前提,為何我可以多人一張選票?

其次,何解有啲職業有其業界代表,有啲職業就無?

第三,某啲功能組別參選人有嚴謹限制,例如專業界別的參選人,必定要係相關專業註冊人士。但某啲功能組別因行業本身沒有註冊制度,分分鐘有人忽然轉行。

最後就係,功能組別的合資格選民本身又好鬼小圈子。點解可以有公司票呢種騎呢票?

再以會計界作例子,業界從業員人數相信無10萬都有8萬,卻偏偏只有2萬多名香港會計師公會會員合資格成為會計界功能組別選民。所以馬沙唔明嗰啲日日喊支持普選的人,點解唔要求早日廢除立法會呢個現存最不公平的議席。

話說回來,既然來屆仍有功能組別的存在,馬沙就要小心利用呢張選票。

現任的會計界代表譚香文,就明確表明爭取連任。上次以些微票數落選的前任公會會長陳茂波,近日動作多多,既出書,又頻頻寄發私人電郵給會員,推廣自己近年對社會的付出,勢必出選。另一疑似候選人,就係月前自爆著名財經專欄作家方卓如的年青才俊龔耀輝。看來一番惡鬥即將展開。

(2008年7月15日刊於《am730》)

9 則留言:

匿名 說...

吳靄儀徇眾要求參選
2008-07-13
泛民支持盡快雙普選,根本不認同功能組別選舉;
她最大的使命是代表法律界投票去支持取消小圈子選舉;
http://news.sina.com.hk/
cgi-bin/nw/show.cgi
/2/1/1/803974/1.html

匿名 說...

I total do not agree with you. The functional groups are for hk's stability. If all person can vote in Hong Kong it will scare away Chinese investors! Hong Kong people are very not ready for any form of democracy. We should never vote against the will of Beijing!!

Thats why we dab will win all the elections! We are only party that obey the stability of HK and china. All other fake democratic people are there just to waste money and destorying harmony and economy of Hong Kong!!

匿名 說...

馬沙兄,
尋日我o係某大forum,見到有人估你會學方卓如玩自爆,然後出黎選噃....哈哈!
(我就估你一定唔會啦)

Unknown 說...

今日收到2封E-MAIL, 兩個都確定出選. 的確好玩

匿名 說...

馬沙若出選,小妹一定投你一票!

seikomatic 說...

Personally...香姐...ng..ng..ng
In fact 俺都因為痾鑄所以舉左佢一野。


方靚仔,包裝得好新穎,幾討好既,不過俺對姓方既有偏見...

波爺,波叔....希..........望...........可..............以.........反..............應.........快.................d..........d..........啦。

匿名 說...

Hi! dab is the bad,don't Duh any more!

d=dog
a=ate
b=bones

馬沙 說...

Nardo,

小的就如你所願,自爆真身,我的真身就係來自自護公國,外號「紅彗星」的王牌飛行員「馬沙.阿茲納布爾 (Char Aznabule)」!

AAT, CPA 說...

下屆勢要拉倒自稱代表年輕會計師的狗公、婬蟲。