星期二, 11月 25, 2008

花仔

距離農曆新年唔夠兩個月,又踏入結婚的高峰期。如果大家有留意,近排每逢周六或日,特別多花車在街道上行走。

靚女友人覓得如意 郎 君,周日舉行盛大婚禮,馬沙當天大清早就要起身準備,真係早過返工。人家結婚,何解馬沙會咁緊張呢?答案好簡單,因為馬沙兒子獲邀請成為花仔花女團中一員。

馬沙當年婚禮都是在教堂舉行,亦有邀請友人子女作花仔花女。講真,馬沙當時真係唔知原來作為花仔花女的父母,壓力真係幾大。直到兒子周日第一次要做花仔,才深明箇中壓力。記得一年前獲邀請時,仔仔還剛過一歲,馬沙當時輕鬆回答:「到時剛過兩歲,妳夠膽就用,後果自負!」,勢估唔到靚女友人咁夠膽色起用仔仔。

作為花仔的父母,最大壓力係婚禮無take two, 子女表現唔好,分分鐘影響新人整個婚禮的完整性。不過,臨場表現失準、唔肯出場或小朋友行到一半突然放聲嚎哭,最緊張嘅唔係佢哋父母,而係企在台前等候的新郎,以及站在其後準備踏入禮堂的新娘。

花仔父親在婚禮當天可以做甚麼呢?一早起身為兒子梳洗,整番一個醒目髮型。穿起一套一個月前已經訂造的「踢死兔」禮服及一雙新鞋,揸車準時及安全地將呢個兩歲多的縮水版紳士送達教堂。

乜嘢令花仔父親最滿足呢?小紳士順利完成任務,以及過程中聽到好多賓客話:「個花仔好有型呀!」

最後,要順利完成任務,最有效的武器就一定係佢地平日最愛嗰隻「糖」!

(2008年11月25日刊於《am730》)

4 則留言:

匿名 說...

"各位會計界同業,你同意陳茂波在調查雷曼迷債事件中投出「棄權」票的解釋嗎?" (請問不是會計界的也可以投票嗎?)

匿名 說...

hello, 有睇開閣下am730專欄, 很得很好呀, 我可唔可以add 你個blog係果個blog度? :)

馬沙 說...

匿名,
都係玩吓,喜歡便投一票表達意見吧!

投機者,
冇問題!

N/A 說...

近排都去左好多次教堂,好彩我未見到花仔花女失場情況 ~