星期三, 8月 06, 2014

思念是一種病

                      在每個分手道別的地方,總留下一些紛亂的腳印。誰不曾徘徊、不曾留戀?


零晨3點,一如往日,仍在公司埋首為客戶寫緊那份「丟D」報告。身心疲累之際,手機忽然響起「叮叮」兩聲,在文件及合約堆中好不容易先搵返部手機。

打開WhatsApp,有如下留言:

「沙,
明天一早和老公及兩個仔一起去澳洲10日,今年不能同你慶祝生日,預祝你生日快樂!
素珊」


我望住呢段短短嘅WhatsApp短訊,感覺苦中帶幾分甜。

在每個分手道別的地方,總留下一些紛亂的腳印。誰不曾徘徊、不曾留戀?

那次愛情重創之後,時間不斷為我療傷,我知道現在留下來的是一道美麗嘅傷口,還有的就是思念!

我選擇性失憶,只會記著和妳一起時的快樂片段。唯一嘅例外,係妳離我而去前拋下的一句說話:「你只係中五畢業,同你一齊我睇唔到我地嘅將來!」。

我無想過20幾年後,我地會在工作上再次遇上。我慢慢地斟一杯Southern Comfort ,望著電腦內一張舊照,大喝一啖,默默地讓那酒精衝上我的腦袋。

今天的我,仍然係一個只有中五學歷的中年人,跟20幾年前嘅分別,只係我日常簽名嘅文件中,我的名字後面通常多咗「CPA」3個英文字!

無錯,我每日嘅工作就係跟一大堆數字談談情、說說愛!我係流氓會計師-馬沙。

(2014年8月6日刊於 全民媒體

3 則留言:

匿名 說...

Happy Birthday!
/Mirror

匿名 說...

現在還有思念, 表示你的創傷仍未完全復原, 亦顯示你曾經創巨痛深, 痛不欲生.

xiao zhu 說...

能這樣名正言順地思念,還不算太差呢!