星期五, 9月 19, 2014

一星期女友 (一)

食完甜品,我照樣坐的士送 Queenie 回家。不過途中我其實好驚,因為我唔知 Queenie 會唔會好似尋晚一樣,問我今晚可唔可以留低陪佢。

別過 Krystal, 只差明天出席 Krystal 婚宴,今次台灣之行嘅目標已達!

離開「永康階」咖啡店,已近晚上7點。突然想起昨晚與3位台妹晚飯之約,雖然以我蒲咗十幾年老蘭嘅經驗,3位台妹之約都係吹水居多,但我還是去咗那間燒肉店,反正我已經肚餓,nothing to lose!

準時8點到達燒肉店,一踏入店內,由於店子不大,我就見到 Queenie 一個人坐在一角。Queenie 一見到我,就跟我揮手大聲叫:「Tony! 我在這裡!」。我先坐下….

馬沙 : 「威什摸得妳一個?Helen 跟 Debbie 呢?」

Queenie : 「噢!她們要加班不能來!跟我一個人吃飯,Tony 你害怕嗎?」

馬沙 :「禾爬什摸!」

Queenie 忍唔住係咁笑…

馬沙:「Oh….對不起!我的普通話都不標準!」(查實我呢句普通話非常之準,因為我成日同大陸客講呢句)

Queenie :「不是耶!其實我覺得Tony 你說普通話很可愛耶!」

很可愛?在香港,從來只有大陸客寸我普通話唔掂,叫我不如講返廣東話把啦!我笑而不語,Queenie 就作主,先叫嘢食。

話閘打開,我地就邊飲邊食,天南地北,無所不談。食到尾聲,我忍唔住問Queenie 做什麼工作,Queenie 答我佢做時裝設計,唔怪之得佢一身打扮靚絕全場。之後 Queenie 問返我在香港做什麼工作….

馬沙 :「會計師!」

Queenie :「Tony 你好利害耶!」

講真,在香港有3萬幾個註冊會計師,中環跌個招牌落嚟,分分鐘扑死幾件。估唔到人在台灣,會計師變咗「好利害」嘅職業,入行廿年都係第一次聽。

之後我地各自叫咗甜品,佢叫咗疏乎厘,我就叫咗我最喜愛嘅香蕉船。Queenie 嘅疏乎厘好快上枱,而我嘅香蕉船等咗成20分鐘都未到,我為咗無冷場,加上有少少醉意,我就講咗一個抄自傳奇博客渣估嘅爛 gag….

馬沙 :「May be the master chef is cleaning my banana….」


Queenie 聽完之後成塊面紅哂,dup 低頭係咁笑。偶像渣估呢招果然work, 不愧為香港博界傳奇。望真啲,其實Queenie 真係幾索。

食完甜品,我照樣坐的士送 Queenie 回家。不過途中我其實好驚,因為我唔知 Queenie 會唔會好似尋晚一樣,問我今晚可唔可以留低陪佢。

結果…….

 (2014年9月18日刊於 全民媒體)

1 則留言:

xiao zhu 說...

呢篇都好渣沽 feel 啫! XD