星期三, 11月 22, 2006

永遠等待

樂隊 Beyond「永遠等待」這首名曲正代表了馬沙近日的心情,誠因小沙於恆指升破 18,000 點時已將所持有的股票沽出,準備現金等待大市調整後在低位買入優質股票。但等了又等,恆指卻一再創出新高,如有讀者跟小沙作出一樣的投資決定,近日有否感到一些不是味兒呢?又有否質疑自己的睇法是否有重大錯誤呢?

馬沙為此事一想再想,只是小沙仍覺得近期股市依然陰陽怪氣,例如中國年底前開始全面對外開放銀行業務,對一眾管理比較差勁及間中失去巨款的中資銀行股來說,理應是極壞消息,但不知為何,市場竟可以將之變成好消息,將一眾中資銀行股股價推向歷史新高,不是推高出貨還有何解釋呢? 難道各大行認為各中資銀行股的評級應遠遠在各國際級銀行如 Citigroup 及匯豐控股 (005) 之上嗎?

現時恆指高企 19,000 點以上,而指數升幅主要由重磅藍籌中國移動 (941) 所帶動,其他藍籌股就像老僧入定一樣,大戶在如此高價還買入大量中國移動 (941) 這重磅指數股,他日必一面沽期指,一面用此股推散大市。大戶沿用此方法已很多次,且次次成功,今次是否如此,就讓時間去證明吧。

小沙希望年底前不用繼續天天高唱「永遠等待」就好了!

(11月22日刊於《am730》)

11 則留言:

匿名 說...

相信市場上大很多人(包括我在內)和你一樣等待大跌市的一日,年近歲晚,各大「賓架」將開始冬眠。大調整指日可待。宜家係時候開始做定功課,選定幾隻心水股了。現在萬事俱備,只欠東風罷了。

Yajun 說...

年??近,我?得基金?不?推低大市。要?整,估?要到2月份。

會計男 說...

「博愛的租務法例」經已出版。

http://kai-so-lo.blogspot.com/

Bidazz 說...

我同意Patrick兄,單睇恆指由9月中升到依家兩個月,比之前三個月既升勢更急,人人都好自然會諗「到頂未?」。

我覺得最正路就係等黎緊幾隻新股抽埋水,到聖誕前十日八日出晒貨抖抖過Happy New Year。

基金都應該賺夠,唔駛再粉飾個廚窗咯!

匿名 說...

我都好似你一樣, 放哂貨睇跌. 但係花生都食哂, 套戲都未完. 而家唯有繼續堅持.

多謝你每天的文章, 繼續努力.

Clay 說...

馬沙兄不寂寞,身邊很多人的確已放盡所有股票,恆指容易舞高弄低,已經無乜參巧作用.相信就快要黎一次大調整吧!
最後既10%,永遠係最難賺,馬沙兄都唔係錯過好多?!等睇好戲啦!

馬沙 說...

我仍相信我的決定冇錯.余兄講中了小沙的想法,最後既10%永遠係最難賺,只是等待的心情很難過,但也可視之為段煉.

Cory 說...

只要抱住錢係賺唔哂既念頭, 長期投資回報可坐享其成.

匿名 說...

我今年農曆年前盡沽短倉等市跌. 結果唔跌反升, 終於五月中入番哂. 六月先跌, 跌過二月走的价 !!! 無走錯, 只是早?, 或者應該走?就唔好再睇市 !!!

謝斯柏賀維士 說...

馬沙兄:
大升莫問頂呀^^
記得"陸羽仁"都講過如果手痕的咪玩少少囉
前提是唔好將之前賺個 d 輸曬 :(

匿名 說...

?然外??行??地?行?有??,但是不是所有的??都同?放?,外??行?有很多的??,比如?分行少,而且有很多限制的. 所以一切都很??.