星期五, 1月 25, 2008

上下其手

這星期港股明顯不過,被大戶上下其手。

點解咁講,美股周一晚休假,恒指周一被大戶狂沽,令港股增添下跌壓力。周二有心人不斷放出壞消息,再傳出某中資銀行要再為次按作出大額撥備,一口氣將恆指沽穿250天平均線,使港股兵荒馬亂,你沽時佢又沽,兩天合共大跌超過3,500點。

正當大家準備好美國當晚大跌時,聯儲局即在開市前公布減息0.75%,結果美股當晚只係跌咗少少。其實港股周二收市前已經有傳美國當晚會宣布提早減息,點解當日不止跌回升,還要以幾乎全日最低位收市呢?是誰在低位接貨準備周三大奇蹟日出現賺大錢呢?當然不是散戶,散戶如在周二止蝕,周三真係好像俾人大插一刀。

最不明所以的是,今次經濟危機的風眼美股,本周經過兩日市後,比上周是上升,為何恆指經過周三大奇蹟日後,本周仍有過千點跌幅。

昨天本來可以追回一點點,上午連直通車再次開通這好消息都被用上,接近3時前曾一度上試25,000點,但受到法國興業銀行發生違規操作及次按虧損近100億美元,在十幾分鐘內將本來近千點升幅洗劫一空,最後以下跌550點收市。

問題又出現,歐洲股市開市後完全沒有受法興一事影響,仲大幅做好,港股昨天為何要倒跌呢?難道大戶要打劫港股救美股次按損失?值得一提的是港股以昨天收市價計算,同美國ADR仲有近1,120點差價,除非美股昨晚大跌,否則今天港股又要坐火箭。

(1月25日刊於《am730》)

10 則留言:

seikomatic 說...

沙沙,

俺雖然高位有貨,仲未到家鄉,但睇到呢幾日舞高弄低,心里面真系好不爽該中,果種agony feel 真系開始慢延到社會角落....

低下層困於麵包生油加價。
小中產就愁掀股海。
中產就怕樓價狂飆,負利率....

社會九成人唔開心呢個社會會變成惦?

匿名 說...

果然高開追回ADR果千二點.....早知昨天收市前買貨。

以後要學馬沙兄在收市前半小時望望ADR差價,睇吓有冇得偷雞!

中產管數男 說...

沙兄好準喎,中午升左1200點,haha

大蟲, 有早知就冇乞兒啦...

匿名 說...

仲有十分鐘收市,希望火箭能在25,000點飛到收市 ^_^

匿名 說...

同馬沙兄講的一樣,大戶昨天收市前借法興一事推低反手揸滿好倉,今天烈口高開1,200點,又食餐飽。

最慘又係昨天午市被震走的老散,今天烈口高開1,200點,追都追唔返。

匿名 說...

馬先生:

這兩篇立論完全相反,到底誰對誰錯?

http://plastichk.blogspot.com/2008/01/blog-post_22.html

http://dodderer.blogspot.com/2008/01/blog-post_24.html

匿名 說...

咁都比你符碌估中....

說...

哈哈~果然坐火箭!

早兩日係雅虎blog度遊黎遊去見到一個馬沙開頭仲以為係你添
不過睇真d個風格又完全唔同

VC 說...

不如你整個美股啟示錄,中多幾次,08股神有得你做。

haha

大口仔 說...

Seikomatic:
其實一向股市升都唔係全世界人都開心架啦!有時覺得人係好貪心既,升又唔開心、跌又唔開心。人生在世要知足,呢樣野香港人自SARS後好似又唔記得左...