星期五, 2月 02, 2007

做好份工

前天港股跟隨內地股市插水 354 點,不知大戶們是否要一起表示支持特首曾蔭權宣布角逐連任,昨天戲劇性地上升 324 點。

前天民主派代表梁家傑宣布取得 111 個選委提名,成為回歸以來第一位民主派特首候選人。梁家傑首先打出「爭取 2012 雙普選」為口號,當選機會極微的梁家傑似乎志在爭取民意支持,迫使曾蔭權在競選期間向全港市民交出普選時間表及路線圖。

昨天一早,馬沙在茶餐廳坐定定,一路享受豐富早餐,一路看直播。先講氣勢,曾蔭權似乎先勝一仗,其整個宣布過程由電視台及電台直播。反觀梁家傑就沒有多少人能一睹其宣布參選的整個過程。馬沙一路聽,一路留意各食客反應。原先以為各食客知道這是一個小圈子選舉,會一路聽一路罵,但出奇的是各人對曾蔭權的競選目標似乎很受落。

宣言一開始,吸引馬沙注意的是其參選口號「我會做好呢份工」,馬沙以為鄰居 CK 兄準備演講。雖然馬沙覺得這口號很怪,但其參選政綱卻好像幾實在,尤其幾項對市民所作出當選後的承諾。首先,他承諾促進政府增加投資、基礎建設,為基層增加就業機會,推動工資上升就幾令市民受落。

另外,承諾當選後減稅,特別是減輕中產人士的稅務負擔時,馬沙竟聽到幾名食客一同叫了一聲:「好!」。但承諾要兌現才有用,希望曾特首連任後還記得自己今天向市民作出的承諾,真心做好特首呢份工就好了。

(2月2日刊於《am730》)

9 則留言:

K 說...

馬沙兄不如看看pk個blog, 就係寫特首參選口號「我會做好呢份工」。

個人睇法: 與其是一份工, 不如話是一個使命(mission)更受落; 對打工仔而言, 「我會做好呢份工」或者係應份; 但係做特首, 覺得係一份job, 好似很不恰當(特首是為中央和香港做事, 話係一份job感到怪怪的)。

很懂得打民意牌(尤其承諾當選後減稅), 但各位又記得誰人在背後策劃"香港是否行GST"呢件事呢?

匿名 說...

其實邊個做冇所謂.最緊要攪好經濟,人人開心.

匿名 說...

覺得PK_個解釋不錯:

http://pkblog.org/?p=1454

匿名 說...

「我會做好依份工!」真係聽到ak耳仔都側埋...

會唔會有一日有咩東瓜豆腐,Sir Donald會同我地講「我都係打份工jer...」

馬沙 說...

不名為何人人都將重點放在「我會做好呢份工」! 此乃口號,冇實質用途! 最多責怪他用錯口號!

重點在於其對市民所作出當選後的承諾! 如他當選後真的做到,我支持.

如他只是吹水,我倒曾!

hongkongpotato 說...

"首先,他承諾促進政府增加投資、基礎建設,為基層增加就業機會,推動工資上升就幾令市民受落。"

近幾年聽口號已經聽到好厭,尤其像以上這種虛無飄渺聽完都唔知有無得著既競選政綱。

除左減稅我仲有少少希望(千祈唔好掛住減standard rate,香港又有幾多個%人要交standard rate salary tax),其他既我都係當佢齋up當秘笈。。

匿名 說...

"重點在於其對市民所作出當選後的承諾! 如他當選後真的做到,我支持.

如他只是吹水,我倒曾! "

你講到佢好似未當選咁,其實他已經在位兩年了。如那些當選承諾(eg.減稅)是應做的,點解佢現在唔做?

匿名 說...

馬沙兄,

其實,正常係民主社會,當然係先留意候選人政綱,之後去作出選擇...

但係今次我地無份參與,所以其實成單新聞既感覺...好花邊...所以,「我會做好呢份工」依句tagline變得好eye catching,因為容易明過果「十大關係」...

而且...依句野反映左佢點睇特首依份「工」....

C.M. 說...

雖然份「工」真係頂唔順,但就咁睇曾政綱,除左o個句「推動工資增長」或者會比藉口佢干預市場之外,都仲覺得ok。

曾政綱雖然算過得去,不過主觀覺得曾生既往績,很難說服小弟佢能夠做得好理想。

而阿梁,更無往績可言,政綱仲...。小弟真係好唔想成日見到「海軍鬥水兵」既情況。