星期五, 8月 31, 2007

老點

港股這星期反覆到極,大升一日又大跌一日。自從中央對外宣布開放炒股自由行以來,港股連升5日,對外圍發生的事不聞不問。直到周二晚美股因次按問題大跌,恒指才作出調整。周三恒指裂口低開,投資者如夢初醒,紛紛作出減持迎接調整,可是周三晚美股又意外地大升近300點。昨天恒指又裂口高開,周三沽貨者又輸一次。

港股波幅越來越大,方向已經變得無法估計。美國次按問題沒完沒了,三日一小椿,十日一大椿,且看聯邦政府怎樣處理這個炸彈。

投資者本來因炒股自由行的消息,對港股後市有極大信心,誠因投資者相信炒股自由行帶著無比動力。可是等了又等,炒股旗兵還未能到港。昨天市場終於傳出,原來試點方案尚未正式獲得批准,計劃未有確實時間表。

馬沙個人就覺得有點兒被騙的感覺。國家外匯管理局本月20日突然宣布批准在天津濱海新區試點開展炒股自由行。中行董事長肖鋼還在23日公開表示,炒股自由行申請可在本週在天津受理。而本港金管局老大周三還煞有介事地向傳媒表示,金管局留意到有大批資金流入本港,不難令人想到炒股自由行的資金已到港。

正當投資者這兩星期如箭在弦,買入相關股票等待,方發覺計劃根本未有定案,你話是否被「老點」?

而各監管機構又不向市場發放最新消息,投資者變得無所適從。

(8月31日刊於《am730》)

9 則留言:

匿名 說...

雖然係咁, 但係當初呢個資金自由行, 確實有助穩定本港股市的跌勢及加強信心, 以致大幅反彈.

我都希望快d落實呢個資金自由行.

匿名 說...

馬沙,你其實有冇檢討下, 自己點解成日睇錯市呢?

由18000開始,你好似足足錯左成年啦.

KY 說...

中央政策巳定,細節、出台日只是小問題,不覺得存在「老点」,除非中央「轉軚」。

匿名 說...

由佢啦,見佢由有喜有悲到大奇蹟日到反思到莫明其妙再到覺得被人老點,不經不覺已經去到24000,d錢係佢的,咪由佢囉,佢最叻咪好似個賭徒甘炒四五線股走出走入賺幾仙的差價.我地咪日日當睇戲囉.

匿名 說...

長線現金投資者

你對自己睇錯市成年
恒指由萬八升到二萬四(升幅33%)
國指由七千點升到一萬四(升幅1倍)

錯失左恒指同國指區區33%同1倍的升幅有咩睇法呢?雖然這些升幅對你黎講係可有可無 但我仍然好期待你的答案

你係咪只識買期指同盈富基金
如果唔係 你睇指數黎做乜?

匿名 說...

北水已經變左吹水~~~

匿名 說...

資深(無)股民通常唔會回答一些批評佢的說話。

佢會話你唔滿意咪冇睇囉。

匿名 說...

咁又啱喎,上面幾條友咁唔滿意馬沙,點解仲長時間睇佢D文及留言呢?

香港人唔通真係食飽飯冇嘢做?

匿名 說...

原來這裡是只可以有讚無彈的一言堂