星期三, 12月 05, 2007

上門維修

上星期家裡電話線出現故障,惟有約電話公司技工前天晚上上門修理。馬沙刻意選擇晚上8至10時,是這間公司的維修員經常「放飛機」,要客戶在家空等一場,上年馬沙就被他們放了兩次飛機。

前天晚上,馬沙提早收工,準時回家等待維修員上門。約8時半,一名維修員來電,說9時準時來到,馬沙即急忙在他到來前的半個小時完成晚餐。

不幸地,那名維修員在9時後再次來電,跟馬沙說當天不能為我維修,而理由更是叫馬沙無名火起三千丈。他說馬沙居住的屋苑,電話總機裝置在平台花園的一間小型教會內,而該小型教會晚上已經關門,以致不能入內為我維修。

馬沙當然問佢老哥有無搞錯,專登提早回家等了多個小時,最後先至同我講搞唔掂! 電話總機裝置在小型教會內唔係第一日的事,點解明知晚上不能進內仲同我預約?

該維修員即時回答馬沙唔關佢事,時間是由客戶服務部同馬沙預約,他們可能不知道馬沙居住的屋苑晚上不能維修,而佢只是跟單辦事。

馬沙即時叫佢唔好推卸責任,屋苑晚上不能維修這特殊情況,客戶服務部不知是情有可原,但你應不是晚上才接這單吧!接單的一刻無留意,提早通知取消當晚預約,點解8時半來電仲約我9時?

該維修員即無言以對。

最要命的是他最後叫馬沙放心,因我的問題其實只需在總機處理,唔使白天有人在家等,真係吹脹。

(12月5日刊於《am730》)

4 則留言:

匿名 說...

馬兄的經歷同我好相似, 想問你係咪用緊X記?

米生 說...

師父有分外判同in-house,前者服務態度最差

馬沙 說...

X記.....yes..... >_<"

閒人 說...

明天都要等X記D師父上門,希望會好彩D啦。