星期三, 1月 30, 2008

四縮

恒指昨天開市時,相信好多股友都同馬沙一樣,被著名網上報價機嚇咗一跳。事緣馬沙開市後不久,望望電腦報價機,機上顯示恒指下跌近600點,但各大藍籌股的股價又顯示正在上升,真是莫名其妙。再比較恒指及期指的報價,即發現恒指及國指報價出現嚴重差距。馬沙即時打開收音機財經台,才能確定恒指正在上升近600點。如果睇住該報價機作出錯誤的買賣決定,真係大件事。所以話,機都唔可以信賴,何況人。

正所謂「贏要谷,輸要縮」,股市最近大上大落,作為散戶,到底應該谷還是縮,真是各有唔同睇法。自從恒指上周二曾經跌穿所謂牛熊分界線,有人話熊來了,又有人話牛未死。

個個散戶都祈望有明燈指路,任總第一個出來叫大家小心,但就拒絕回應後市展望,仲叫大家去問四、五、六叔,都算幽默。等咗幾日,賭王第一個公開發言,繼續其義無反顧大好友的言論,一注獨贏,過年前睇3萬點。

至於人稱香港股神的四叔,股民等了又等,昨天終於開聲。與以往有所不同,四叔今次表示自己不是名牌股神,只是冒牌股神。又再度將過年前見3萬點的幻想,推後至首季可升至27,000至30,000點。一路追隨香港股神追貨的散戶們,不知刻下心情如何。

馬沙一向都話,要在風高浪急的股海暢泳,除了自己外,邊個都信唔過。

不過話時話,四叔今次開始「縮」,後市會否又戲劇性向上,幽我們的香港股神一默呢?

(1月30日刊於《am730》)

3 則留言:

seikomatic 說...

四叔系咪欽點傳授左天命比你呢,沙神!

中產管數男 說...

投祺聽d乜叔物叔意見,遲早撞板,唔佢到輸左錢先賴:呀x叔話叫買喎...

大口仔 說...

如果市場真係以戲劇性上升黎回應"四縮",都幾滑稽...呵!