星期五, 2月 16, 2007

留難美酒

今天是年廿九,即是農曆新年前最後一個工作天,相信大家都準備好放一個長假期。

馬沙今天為大家講一個企業成長的故事。從前有一間來自新疆從事釀酒、銷售及分銷葡萄酒產品的企業,於 02 年 8 月 12 日在香港創業板成功上市。好景不常,該企業截至 02 年 12 月 31 日止的業績由上市前虧損 100 多萬元大幅增加至虧損約 1,400 萬元。

04 年 1 月 1 日,第一任公司合資格會計師、公司秘書兼授權代表以個人事業發展理由辭任。第二任公司合資格會計師、公司秘書兼授權代表於 1 月 2 日獲委任。

本來公司內部會計師轉工是很平常的事,但不知為何,公司上市時的核數師「安永」又在 2 月 5 日以「傳統禮儀」辭任,改聘「德豪嘉信」為上市後第二任核數師。04 年 3 月 25 日,「德豪嘉信」完成上任後第一份核數報告並於其報告中提出具保留意見。年報完成,第二任公司合資格會計師、公司秘書兼授權代表於 6 月 1 日又辭任,第三任於 6 月 14 日被委任,但於 12 月 16 日辭任。第四任於同日被委任。

踏入 05 年,「德豪嘉信」於 1 月 10 日以「傳統禮儀」辭任,改聘「民信」為上市後第三任核數師。6 月 9 日「民信」完成上任後第一份核數報告並於其報告中未能對財務報告作出意見。自此以後,公司未能發表公司經審核年報,而公司股份自 05 年 1 月 27 日起停牌至今,看來離除牌之期不遠矣。

(2月16日刊於《am730》)


*********************************************************************************
*********************************************************************************

後話:

農曆新年將至,馬沙恭祝各位龍馬精神、萬事如意、身體健康、一年好過一年。

恭喜恭喜!!

12 則留言:

匿名 說...

所以真係唔夠膽買隻天業節水...

匿名 說...

個Reasons係Auditor同個Sec 價錢貴同埋普通話唔掂......堅呀!

匿名 說...

估咗好耐,呢次講緊邊間呢?

匿名 說...

應該是樓蘭控股(8039)

http://www.hkgem.com/statistics/ms1/tc_newlistings02.pdf

渣估 說...

馬沙及馬沙夫人: 

祝 心想事成!

渣估

Samsara 說...

祝馬沙同馬沙夫人身分健康,甜甜蜜蜜!

馬沙 說...

渣估 & Samsara 及各位:

恭喜發財,萬事勝意,身體健康!

Blogger70th Floor 說...

羊皮爸爸:
祝你和你的家人
身心康泰

火鶴 說...

馬沙兄, 足之嚟到你度同你拜年, 祝你:

生意, 豬籠入水.
家庭, 幸福美滿.

匿名 說...

馬沙, 同你打個賭, 5仔今期唔會有太大既goodwill impairment, 咩叫大好難講得好精細, 就當係佢今期total ending goodwill既20% 吧.

匿名 說...

專業的馬沙會計師

你好呀!在此祝你和馬沙夫人和你的兒子,身體健康,萬事如意呀...

馬會計師,現在係下午4點10分,今日網上版的am730還未刊登,而你呢個個人blog又未刊登你今日在am730出的文章,馬會計師,你可否早些刊登你今日寫在am730的專欄呢...

心急馬沙迷

馬沙 說...

會計仔:

講打賭就唔好啦! 第一我唔賭! 第二, goodwill impairment 根本冇得估. 俾哂所有data 你,要做多少,每個人睇法可以很不同. 以我估,今年做多D,下年冇咁傷.



心急馬沙迷:

am730慶祝農曆新年這個大日子,故除勞工假期休息外,am730將額外多放兩日,故專欄於2月23日才恢復正常刊登!