星期三, 11月 28, 2007

罵戰

周日傍晚,馬沙本想出外晚膳。但正準備出門之際,見到電視剛開始播放,由本地八大電子傳媒機構合辦的港島區補選論壇。馬沙即時打消出外晚膳的念頭,坐下來細心觀看。

雖然沒有選票在手,但亦好有興趣看看各候選人公開過招。相信很多人事前同馬沙一樣,期望當晚各候選人來一場非常精彩的辯論。可是整晚的辯論過程,予馬沙的感覺只能用「罵戰」去形容。

辯論會其中一個環節,給每個侯選人在限定時間內向對手提問。本來這個利用尖銳問題向對手提問的環節,最有效去打擊對手。可是,各候選人好像完全不懂這環節的重點,沒有好好準備問題。問題不但不倫不類,雙方還演變成非常吵耳的搶白,猶如街頭罵戰一樣。要知道在一個辯論會中,向對手發出一個極其尖銳的問題,令對手答不出所以來,或是令對手在情急之下講出一些本來不應講出來的內心想法,才是致勝之道。

當晚問題最差勁的,要數其中一名男候選人。此君向陳太發出的每個問題,幾乎不需用腦都可以答出來。其中一個廢問題是問陳太認為哪個候選人應該當選,陳太想也不用想,高聲答佢當然是自己,換來一片掌聲。

辯論高潮當然是兩位前高官過招,兩位阿太火拼,似是完全放棄基本禮儀,問完問題後不但不讓對方有時間作答,更不停互相搶白,簡直像兩個仇人在互數不是,難怪事後兩太選情告急。

(11月28日刊於《am730》)

7 則留言:

匿名 說...

香港人「阿賓叫狗,越叫越走」
係都要選個阿爺最憎既陳恤髮出黎
真係「反骨仔、養唔熟」
上個禮拜叫停直通車你班友都唔醒目
你不仁,我不義
今次再出一招「限提款、真制水」
今日個市成交不足一千二百億
睇你魚缸無水捱得幾耐!

匿名 說...

熱愛民主就要投陳太?
佢為民主做過乜?(除咗叫口號之外)
喺星期日論壇既表現我只覺得佢只係一個女版董建華,
乜野民生事務都唔識, 口窒窒,
兩個字︰無能
比佢靠個四萬咁既笑容咁就上到位真係香港之災。

我會投蔣志偉or何來
明知佢地會輸我都會比我果票佢地,
我地係選為市民發言既人, 唔係選政治明星。

閒人 說...

我都唔知D人點解buy陳太。
因為佢駡政府?因為佢駡董建華?
佢都係爭權失敗後才做反對派。

匿名 說...

陳太少少事就報警, 借機話俾人打壓, 博人同情, 手法低劣賤格卑鄙

若缺齋老人 說...

多得個均衡參與原則唔少。

seikomatic 說...

轉左臺,睇泥做乜姐?

匿名 說...

李鵬飛踢爆陳方安生決定參選之謎

http://www.youtube.com/watch?v=q96-hoEicDo

2007.10.31 CityU MBA Professional Forum 李鵬飛踢爆陳方安生決定參選之謎
(Source: rtsp://fabmeet.cityu.edu.hk:554/Forum/MB AForum/20071031/20071031.smi [00:46:25 to 00:51:15])