星期一, 11月 19, 2007

有危就有機

上周港股大上大落,收市報27,614,整周共跌1,169點,險收於50天平均線27,761點之下。值得令人注意的是,期指收市突然大幅低水超過300點,是預視周一進一步下跌,還是一個走勢陷阱,仍是未知之數。

港股近日調整由美股啟動,恒指由高位回落至上周低位,已有近5千點跌幅。周五收市後有大大小小不同的不利消息傳出,似乎往後要有進一步調整之勢。有報道指深圳近日限制市民每天提取現金的上限,是要打擊市民提取大量現金來港炒股,香港金管局任總就已表示有關措施與報道所指無關。

個人認為,上述措施與非法炒股自由行無大關係。反而另一比較合理的是有某些中國企業資金早前來港大炒特炒,在近日調整損手,在調動資金來港救命時引起有關部門注意居多。特別是有報道指有關部門上周注意到有特別多人於上周凌晨時分,利用ATM提取非常大額現金可見一斑。周五高調地破獲的一間已運作8年的中港地下錢莊,相信與上述現金外流必定有直接關係。而當中是否有我們熟悉的企業涉案,就要等待有關部門公布。

馬沙個人相信,這次調整很快完結,而作為小投資者,永遠不能準確估計大調整的底部。以周五收市價計算,各中資金融股於高位調整已接近20%。現價(即50天線附近)投入四分一資金,如恆指再下試100天線(25,169點),再投入一半資金,應該幾安全。所謂危機正是入市時,好股應該越跌越買。

(11月19日刊於《am730》)

5 則留言:

匿名 說...

以馬沙次次睇錯的往績睇.

今次調整至少跌穿250天線.

大家小心啦.

匿名 說...

冇錯
馬莎買大開細買細開大

匿名 說...

我成日都睇佢ga!

當股檀明燈都好!

馬生之前個817,巳經跌跌下,跌到散左啦.

匿名 說...

白痴仔,我都有跟沙兄入817,買之前仲SEND E-MAIL 問沙兄意見,佢$5.2買,5/11沽清啦!

佢沽完仲SEND E-MAIL 問我有冇跟買,有就快D走,不知幾好人。

匿名 說...

呢家 pe 高過 20 + 先追? 都等左咁耐, 不如再坐一會吧! 林森池講, 12個爆, 由呢家起你忍多 11 個月就唔洗輸. 比高通漲迫去買股.

就好似睇戲入邊, 差人十萬, 自己得九萬九, 為左搵多一千蚊還比人, 就拿住九萬九今賭場一樣.